fbpx

Ik zoek personeel in de zorg

    Werken met Zorg Vooruit


    Waarom Zorg Vooruit?

    Zorg Vooruit is een zorgbureau dat gespecialiseerd is in het bemiddelen van personeel in de zorg.

    Bij Zorg Vooruit kun je terecht voor gekwalificeerde zorgprofessionals.

    • Maatwerk
    • 24/7 bereikbaar
    • Eenvoudig factureren
    • Eenvoudig planningssysteem
    • Flexibel inzetbaar

    Heb je interesse in een eventuele samenwerking, bel dan naar 06 26 22 19 02

    Of stuur ons een e-mail

    Zorg Vooruit biedt goede service. Wij ervaren de samenwerking als zeer prettig. Veelal lukt het om op zeer korte termijn diensten in te vullen. De inzet van de zorgkrachten wordt als zeer goed en proactief ervaren. De communicatie verloopt soepel. Wanneer er (sporadisch) problemen ontstaan worden die altijd goed bespreekbaar gemaakt. Kort samengevat, wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Zorg Vooruit.

    GGZ Delfland, locatie Franz Leharstraat

    Ik werk heel prettig samen met Zorg Vooruit. Het contact met de planners is prettig en de lijntjes zijn kort. Ze denken écht mee. Er wordt ook geprobeerd om zoveel mogelijk vaste gezichten op één groep te plannen. Dat is fijn voor de jeugdigen en de medewerkers. Een last-minute aanvraag is meestal zo vervuld."

    De Hondsberg

    Samenwerken met Zorg Vooruit

    Wij leveren personeel op maat.

    Zorg Vooruit werkt graag samen met diverse instellingen. Wie dat zijn? Onze opdrachtgevers vertegenwoordigen een diverse en kwetsbare doelgroep waardoor wij de nadruk leggen op passend zorgpersoneel voor elke opdrachtgever. Elke organisatie heeft een eigen werkwijze gericht op hun missie en visie. Wij hebben al mooie samenwerkingen (gehad) met Koraal, THOMAShuis, GGz Breburg en Pameijer.

    We willen de zorg beter maken voor mensen die afhankelijk zijn van (langdurige) zorg. Dat kunnen we alleen samen. Om een goede samenwerking te bewerkstelligen zijn er heldere afspraken nodig.

    Zorg Vooruit werkt samen met

    Samenwerkingen met andere maatschappelijk betrokkenen

    Veel gestelde vragen

    Wij leveren personeel in de volgende zorgsectoren:

    • GGZ;
    • Jeugdzorg;
    • Ouderenzorg;
    • Thuiszorg;
    • Gehandicaptenzorg;
    • Speciaal onderwijs;
    • Sociale wijkteams.

    De volgende functies behoren tot deze domeinen:

    • Verpleegkundigen;
    • Pedagogische medewerkers;
    • Sociotherapeuten;
    • Verzorgende IG;
    • Gedragswetenschappers
    • Psychologen;
    • Interventie medewerkers voor onderwijs

    Daarnaast leveren wij ook complete interventie teams voor het opstarten/ondersteunen van een afdeling.

    Wij controleren de diploma’s via het diplomaregister van DUO. Daarnaast hebben we een recente VOG (niet ouder als zes maanden) nodig om de zzp’er aan te melden. De VOG wordt door middel van een UV lamp gecontroleerd op geldigheid. Elke zes maanden vragen wij een nieuwe VOG aan voor de medewerkers. Bovendien is het verplicht voor onze medewerkers om zich aan te melden bij de klachtenportaal en om over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering te beschikken. Wij vragen twee referenties op die ook nabellen.

    Wij hebben een controlesysteem op de benodigde certificaten, zoals BHV, EHBO en weerbarheidscursus.

    Wij kijken naar de ervaringen en expertise van de medewerkers en koppelen die aan de hulpvraag. Wij werken met profielschetsen van onze samenwerkingspartners waarbij direct de kwalificaties zichtbaar zijn en dus simpel tot een match kunnen komen.

    Wij leveren personeel op maat, we maken de juiste match door gebruik te maken van profielschetsen van de samenwerkingspartner. Hierdoor kan onze recruitment ervoor zorgen dat de medewerkers passen bij de zorginstelling. Daarnaast hebben we een 24/7 bereikbaarheidsdienst; dat betekent dat er ten alle tijden een dienst kan worden aangevraagd. Wat voor ons, als organisatie, belangrijk is, is dat we continu evalueren met onze samenwerkingspartners door middel van evaluatiegesprekken en enquêtes. Bovendien hebben we meerdere certificeringen, zoals de SNA en ISO keurmerk.

    Wij zijn telefonisch en per mail beschikbaar.

    Daarnaast zijn wij 24/7 beschikbaar via 06 11 13 00 70 en ons algemene telefoonnummer 06 26 22 19 02.

    Wij werken door heel het land. Momenteel bieden wij voornamelijk diensten aan in het westen en zuiden van Nederland.

    Wij kunnen beide diensten leveren. Vanwege de 24/7 beschikbaarheid zijn wij altijd bereikbaar voor ad hoc diensten, maar we leveren ook personeel voor de lange termijn.

    Wij zijn er regelmatig mee bezig om alles te onderzoeken en te implementeren binnen het bedrijf. Tevens werken wij AVG bestendig. Alle mailwisselingen en dossiers voldoen aan de normen.