FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een korte lijst met onze meest gestelde vragen.

Ik zoek personeel in de zorg

Wij leveren personeel in de volgende zorgsectoren:

  1. GGZ;
  2. Jeugdzorg;
  3. Ouderenzorg;
  4. Thuiszorg;
  5. Gehandicaptenzorg;
  6. Speciaal onderwijs;
  7. Sociale wijkteams.

De volgende functies behoren tot deze domeinen:

  1. Verpleegkundigen;
  2. Pedagogische medewerkers;
  3. Sociotherapeuten;
  4. Verzorgende IG;
  5. Gedragswetenschappers
  6. Psychologen;
  7. Interventie medewerkers voor onderwijs

 

Daarnaast leveren wij ook complete interventie teams voor het opstarten/ondersteunen van een afdeling.

Wij controleren de diploma’s via het diplomaregister van DUO. Daarnaast hebben we een recente VOG (niet ouder als zes maanden) nodig om de zzp’er aan te melden. De VOG wordt door middel van een UV lamp gecontroleerd op geldigheid. Elke zes maanden vragen wij een nieuwe VOG aan voor de medewerkers. Bovendien is het verplicht voor onze medewerkers om zich aan te melden bij de klachtenportaal en om over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering te beschikken. Wij vragen twee referenties op die ook nabellen.

Wij hebben een controlesysteem op de benodigde certificaten, zoals BHV, EHBO en weerbarheidscursus.

Wij kijken naar de ervaringen en expertise van de medewerkers en koppelen die aan de hulpvraag. Wij werken met profielschetsen van onze samenwerkingspartners waarbij direct de kwalificaties zichtbaar zijn en dus simpel tot een match kunnen komen.

Wij leveren personeel op maat, we maken de juiste match door gebruik te maken van profielschetsen van de samenwerkingspartner. Hierdoor kan onze recruitment ervoor zorgen dat de medewerkers passen bij de zorginstelling. Daarnaast hebben we een 24/7 bereikbaarheidsdienst; dat betekent dat er ten alle tijden een dienst kan worden aangevraagd. Wat voor ons, als organisatie, belangrijk is, is dat we continu evalueren met onze samenwerkingspartners door middel van evaluatiegesprekken en enquêtes. Bovendien hebben we meerdere certificeringen, zoals het SNA en ISO keurmerk.

Wij zijn telefonisch en per mail beschikbaar.

  1. Voor aanmeldingen van zzp’ers, contacteer ons via personeel@zorgvooruit.nl
  2. Voor informatie en dienstaanvragen, neem contact op via planning@zorgvooruit.nl.

Daarnaast zijn wij beschikbaar via 06 11 13 00 70 en ons algemene telefoonnummer 06 26 22 19 02.

Wij werken door heel het land. Momenteel bieden wij voornamelijk diensten aan in het westen en zuiden van Nederland.

Wij kunnen beide diensten leveren. Vanwege de 24/7 beschikbaarheid zijn wij altijd bereikbaar voor ad hoc diensten, maar we leveren ook personeel voor de lange termijn.

Wij zijn er regelmatig mee bezig om alles te onderzoeken en te implementeren binnen het bedrijf. Tevens werken wij AVG bestendig. Alle mailwisselingen en dossiers voldoen aan de normen.

Ik zoek opdrachten in de zorg

De intake gesprekken (van ongeveer 30 minuten) vinden standaard plaats bij ons op kantoor in Rotterdam. Tijdens dit gesprek nemen we onder het genot van een kopje koffie jouw cv door en vertellen we over de diensten, onze opdrachtgevers en onze verwachtingen en werkwijze. Woon je niet in de buurt? Dan kunnen wij (na overleg) ook videobellen.

Vanwege de huidige Corona maatregelen is het momenteel mogelijk om je sollicitatie digitaal te houden, geef daarom je voorkeur vroegtijdig bij ons aan.

We behandelen jouw sollicitatie binnen 2 weken. Als je wordt uitgenodigd voor een intakegesprek nemen we jouw cv door en vertellen we jou over de diensten en onze opdrachtgevers. We vragen je om per e-mail al jouw documenten bij ons aan te leveren en zodra we alles binnen hebben en gecheckt hebben wordt de overeenkomst gemaakt. Als we deze ondertekend van jou hebben ontvangen kun je direct aan de slag. Je kunt dus beginnen met werken zodra al jouw documenten in orde zijn. Hoe sneller je dit hebt geregeld, hoe eerder je kunt beginnen!

Tijdens een intake krijg je te horen hoeveel je gaat verdienen als zzp’er bij Zorg Vooruit.

Nee, bij Zorg Vooruit rekenen wij geen bemiddelingskosten. Je kunt dus direct aan de slag!

De intake gesprekken (van ongeveer 30 minuten) vinden standaard plaats bij ons op kantoor in Rotterdam. Tijdens dit gesprek nemen we onder het genot van een kopje koffie jouw cv door en vertellen we over de diensten, onze opdrachtgevers en onze verwachtingen en werkwijze. Woon je niet in de buurt? Dan kunnen wij (na overleg) ook videobellen.

Vanwege de huidige Corona maatregelen is het momenteel mogelijk om je sollicitatie digitaal te houden, geef daarom je voorkeur vroegtijdig bij ons aan.

Om bij ons ingeschreven te worden als zzp’er, heb je de volgende documenten nodig:

 Kopie paspoort of ID

 KVK uittreksel

 VOG (niet ouder dan 6 maanden), deze kunnen wij ook voor je aanvragen

 Bewijs van inschrijving in DUO van je zorg gerelateerde diploma en je originele diploma

 Zorg gerelateerde certificaten (zoals medicatie, agressie, BHV etc.)

 CV

 Kopie bankpas

 Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering

 Klachtenportaal inschrijvingsbewijs

 Btw-nummer bewijsdocument

 Verklaring betalingsgedrag van de Belastingdienst (volgens WKA-wet)

 SKJ registratie (indien in bezit)

Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is je bewijs van goed gedrag. Je kunt zelf een VOG online aanvragen via de website van de overheid. Als je dit liever via ons regelt, dan kan dit ook! Met jouw persoonsgegevens vragen we gemakkelijk een VOG voor je aan. Wij hebben een VOG van maximaal 6 maanden oud nodig en zullen elk jaar vragen om jouw VOG te vernieuwen.

Een klachtenportaal is een verplicht document die wij nodig hebben voor je inschrijving. Wanneer je bent ingeschreven als lid bij Klachtenportaal Zorg geef je de cliënt de mogelijkheid een klacht op de juiste wijze te laten behandelen. Kies voor een klachtenregeling bij een organisatie die is aangesloten bij Stichting klachtenregeling.nl en welke is erkend door de rijksoverheid. Bijvoorbeeld SoloPartners. Dit is een middelgrote organisatie die zich volledig richt op de zzp’er in de zorg. Zij bieden verschillende pakketten aan, zodat zzp’ers geholpen worden te voldoen aan de Wkkgz.

Facturatie

Die stellen wij voor jullie op en ontvang je per mail.

Uren dienen elke zondag gecheckt en goedgekeurd te worden, klopt er iets niet? Pas dit dan aan in de app zodat wij dit kunnen verwerken.

Wij hanteren een betalingstermijn van dertig dagen na goedkeuring van de uren.

Tijdens officiële feestdagen mag er 120% gefactureerd worden.

Staat je vraag er niet tussen?