Zorg Vooruit gelooft in kwaliteit en in het leveren van de beste zorg. Iedereen heeft recht op herstel en zorg en wij werken daar graag aan mee.
Maak kennis met onze medewerkersDe zorg is continu onderhevig aan veranderingen. Een huidig probleem binnen de zorg zijn de personeelstekorten. Dat komt niet ten goede aan de kwaliteit van de zorg. Bemiddelingsbureau Zorg Vooruit komt daarom met een oplossing. Door te werken met zzp’ers in de zorg, kunnen wij onze klanten altijd passende zorgprofessionals bieden.
Zorg Vooruit is een bemiddelingsbureau dat gevestigd is in Rotterdam, maar personeel levert door heel het land. Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van zorgprofessionals.
Wij vinden het belangrijk om aan de wensen van de klant te voldoen. Zorg Vooruit is daarom 24/7 bereikbaar en klanten kunnen op elk moment van de dag bij ons terecht voor direct zorgpersoneel op maat. Om de kwaliteit van onze dienstverlening hoog te houden, is persoonlijke communicatie essentieel.
Zorg Vooruit heeft contact met zorginstellingen en werknemers dan ook hoog in het vaandel staan. Door de service met de klanten en het personeel te evalueren, werken wij elke dag hard aan het waarborgen van de beste zorgverlening. Dit doen wij graag, want wanneer onze klanten tevreden zijn, zijn wij tevreden.
Ontwikkelen vinden we bij Zorg Vooruit belangrijk. Als dynamische organisatie in de zorg is het nodig om mee te gaan in de constante veranderingen. Als bemiddelingsbureau in de zorg vinden wij het van groot belang om hierin goed mee te bewegen. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor al onze klanten. Kwaliteit en bereikbaarheid vinden we uitermate belangrijk. Zorg Vooruit wil een zorgwereld creëren waarin klant en zorgprofessional in verbinding staan.
Zorg Vooruit gelooft in kwaliteit en in het leveren van de beste zorg. Iedereen heeft recht op herstel en zorg en wij werken daar graag aan mee. Als bemiddelingsbureau vinden wij het erg belangrijk om mee te denken zodat de juiste zorg kan worden geleverd. Door te werken met zzp’ers, slagen wij erin om directe zorg op maat aan te kunnen bieden. En daar zijn wij trots op.
Als u ontevreden bent over het kantoorpersoneel, inleenpersoneel of over andere zaken, kunt u dit het beste eerst bespreken met de office manager/klachtenfunctionaris (A. Jacobs).
Door uw ervaring te delen weten wij wat we kunnen verbeteren.
Klachtenfunctionaris
Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u een officiële klacht indienen. Zorg Vooruit heeft een klachtenfunctionaris met wie u altijd contact op kunt nemen als u ergens ontevreden over bent.
U kunt de klachtenfunctionaris Anna Jacobs telefonisch bereiken via het algemene telefoonnummer of mailen naar algemeen@zorgvooruit.nl.
Klacht onderzoeken
Als u de klacht indient bij Zorg Vooruit, wordt deze onderzocht door de klachtenfunctionaris. Deze neemt contact met u op om de klacht te bespreken en om uit te leggen wat de vervolgstappen zijn. Ook wordt de klacht besproken met de verantwoordelijke medewerker.
Een vervolgstap kan zijn dat er samen met u gekeken wordt naar een passende oplossing. Het kan ook voorkomen dat wij na het onderzoeken van de klacht geen oplossing kunnen bieden omdat wij de klacht niet gegrond vinden.
U kunt dan altijd naar de externe klachtencommissie gaan als u het hier niet mee eens bent.